Is Stip Hosting telefonisch bereikbaar? Print

  • 115

Nee. Al onze ondersteuning verloopt via de handleidingen op onze website en via e-mail.

Wij kiezen er bewust voor om geen telefonische ondersteuning te bieden omdat het ons doel is om onze diensten voor een zo laag mogelijke prijs en zo efficiënt mogelijk aan jou aan te bieden. 

Bovendien heeft e-mail zich ook bewezen als een veel geschikter medium om ondersteuning te geven. Aan de hand van de vraag kunnen we goed beoordelen wie de meest geschikte persoon is om jouw vraag te beantwoorden, zodat jij altijd verzekerd bent van het beste antwoord. Ook kunnen we beter prioriteit geven aan de vragen die dat nodig hebben. Een vraag over het verwijderen van een niet-verwijderbaar bestand is immers minder spoedeisend dan een vraag over een website die is gehackt. Ten slotte kunnen we je ook meteen handleidingen toesturen die uitgebreid en stap voor stap uitleggen hoe je je probleem kunt oplossen.

Van serverstoringen worden wij bovendien automatisch op de hoogte gesteld, waarna we meteen deze storing op proberen te lossen. Een telefonische melding van een storing is daarom onnodig.

Een vraag wordt op werkdagen altijd gegarandeerd binnen 24 uur beantwoord, maar vaak heb je binnen een uur al een reactie. Door uitsluitend via e-mail te werken blijven jouw kosten laag, kunnen wij jou altijd optimaal van dienst zijn en je van het juiste antwoord voorzien.

Dat betekent overigens niet dat we nooit telefonisch contact hebben. Afhankelijk van het probleem kunnen medewerkers besluiten dat telefonische ondersteuning handiger of sneller is. In dat geval bellen we je uiteraard terug. Dat kost je dan helemaal niets.


Was dit antwoord nuttig?

« Terug