Geen mappen meer in Roundcube na terugzetten back-up e-mail Print

  • 30

Als je een back-up van je e-mail hebt teruggezet of hebt laten terugzetten, dan zie je mogelijk je inbox wel, maar de eerder aangemaakte mappen (bijv. administratie, pr, etc.) niet. Deze mappen zijn dan wel aanwezig op de server, maar niet zichtbaar. Dit los je eenvoudig op via webmail.

  1. Log in op webmail door /webmail achter je domeinnaam te typen, bijvoorbeeld jedomeinnaam.nl/webmail
  2. Log in met het e-mailadres en het wachtwoord van het e-mailadres.
  3. Klik in de balk aan de linkerkant op Instellingen.



  4. Klik in de kolom Instellingen op Mappen.



  5. Je ziet nu in de kolom ernaast je mappen. Als een map een grijs schuifje heeft, is deze wel aanwezig, maar niet zichtbaar. Klik op het grijze schuifje om de map zichtbaar te maken.



  6. Als je alle mappen hebt gedaan, klik je in de grijze balk aan de linkerkant op E-mail. Nu zie je je mappen terug.


Was dit antwoord nuttig?

« Terug